Klantenbegeleiding

Ik ontzorg u als bouwpromotor.
Verkopen op plan is één ding, de praktische afspraken maken met de koper een ander. Als klantenbegeleider ben ik de tussenpersoon tussen de projectontwikkelaar, de aannemer en de koper. Wat kan dit allemaal inhouden?
- De kopers informeren omtrent toonzalen, prijzen en materiaalkeuze; hun aanzetten tijdig hun keuzes te maken zodat de bouw geen vertragingen oploopt.
- de koper begeleiden naar de diverse toonzalen om te helpen bij de keuze en op dat moment al praktische problemen te voorzien en te verhelpen
- de koper up-to-date houden over de planning van het project
- de koper wegwijs maken in plannen en verrekeningen en deze laten goedkeuren
- vragen van kopers beantwoorden na consultatie van promotor/aannemer
- en omgekeerd: vragen van de aannemer bespreken met de kopers
Kortom, alles waardoor u als bouwpromotor en/of aannemer zich kan concentreren op uw kerntaal, namelijk het bouwen.
